VI TILBYDER VÆKST GENNEM GRUNDIG OG KOMPETENT KVALITATIV RESEARCH

Lad os hjælpe dig med at forstå dine kunders ønsker og behov. Ring til os og hør hvordan vi kan hjælpe dig.

Bo Elvers

Associate Director

+45 29842596

Kantar Gallups kvalitative afdeling arbejder for både private virksomheder og offentlige organisationer og er Danmarks mest rutinerede på sit felt. Vi består af fire moderatorer, hver med flere hundrede fokusgrupper og dybdeinterviews bag sig og hver med sine specialer – eksempelvis etnografi, coaching og facilitering, kvalitative online undersøgelser, eyetracking, innovationsforløb, håndterings- og usability tests, koncept- og kommunikationsevaluering, segmenterings- og positioneringsstudier, shopper research og meget mere. Vi har erfaring inden for en bred vifte af brancher, og flere af os har tidligere arbejdet som analyseindkøbere og kan tilføre den erfaring til samarbejdet.

Vores fokus er på vores kunders vækst, og enhver undersøgelse, der gennemføres hos os, afsluttes med grundige rekommandationer baseret på den indhentede viden og vores generelle viden om de forskellige markeder og brancher. Vi arbejder tæt i teamet for at nå frem til kernen i vores kunders forretning og designe den bedste analysetilgang og tale med de rigtige forbrugere og interessenter. Samtidig kan vi trække på et verdensomspændende netværk af mere end 500 erfarne moderatorer i Kantar-koncernen, når der er brug for særlig ekspertise eller research på tværs af landegrænser.

Bo Elvers

Associate Director

+45 29842596